Probleem Met Kuip
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Probleem Met Kuip
mijn kuip past niet , rem komt tegen kuipje vanvoor . en geen plaats om te sturen
Dit zijn enkele fotos :
Dit zijn enkele fotos :
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
- killerbeast
- forum gebruiker
hahaha das een maat van me... uhm Sphere? zal Daans leuk vinden dat je er een sticky van hebt gemaakt!!
je zou je kuipje wat naar voren kunnen zetten d.m.v je ophangings boutjes te verzetten?
als je hem verwarmt zou je het wat kunnen vervormen? maar dat weet ik niet zekker!!! ik weet niet van wat het kapje is! als het glasvezel of polyester is dan kan het niet!
Groeten MArk (ff minibike loos)
je zou je kuipje wat naar voren kunnen zetten d.m.v je ophangings boutjes te verzetten?
als je hem verwarmt zou je het wat kunnen vervormen? maar dat weet ik niet zekker!!! ik weet niet van wat het kapje is! als het glasvezel of polyester is dan kan het niet!
Groeten MArk (ff minibike loos)
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
- Wim
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: Probleem Met Kuip
[quote="Sphere"]mijn kuip past niet , rem komt tegen kuipje vanvoor . en geen plaats om te sturen
Hoi
aan je frame horen zgn "stuuraanslagen" te zitten!!
die zorgen ervoor dat, het probleem wat jij hebt, niet meer voorkomt!
GOEIE TIP!, ga eerst het minibike-zelfbouw-regelement lezen, daar staat een heleboel informatie in, vooral informatie waar je bij de bouw van je mini al rekening "moet" houden!
je moet het natuurlijk zelf weten, maar 't scheelt wel een hoop (achteraf) ellende!!
Ggrrttzz
Wim
Hoi
aan je frame horen zgn "stuuraanslagen" te zitten!!
die zorgen ervoor dat, het probleem wat jij hebt, niet meer voorkomt!
GOEIE TIP!, ga eerst het minibike-zelfbouw-regelement lezen, daar staat een heleboel informatie in, vooral informatie waar je bij de bouw van je mini al rekening "moet" houden!
je moet het natuurlijk zelf weten, maar 't scheelt wel een hoop (achteraf) ellende!!
Ggrrttzz
Wim
voorvork
Als ik de foto,s bekijk heb je de voorvork van een puch gebruikt.
Een voorvork van een puch en een minibike kuip, dat komt nooit goed!
De puch voorvork heeft een veel te grote naloop, dit betekend dat de vork te veel van links naar rechts kan waardoor hij de kuip raakt.
Je vorkpoten moeten 15mm uit het hart van je balhoofd staan.
Of je koopt een andere vork of je maakt 2 nieuwe kroonplaten aan je oude vork.
PS, Deze kroonplaat maten zijn al eerder op dit forum behandelt, dus even opzoeken.
Kijk bij "gaten in de kroonplaten en dikte van de voorvork"
Een voorvork van een puch en een minibike kuip, dat komt nooit goed!
De puch voorvork heeft een veel te grote naloop, dit betekend dat de vork te veel van links naar rechts kan waardoor hij de kuip raakt.
Je vorkpoten moeten 15mm uit het hart van je balhoofd staan.
Of je koopt een andere vork of je maakt 2 nieuwe kroonplaten aan je oude vork.
PS, Deze kroonplaat maten zijn al eerder op dit forum behandelt, dus even opzoeken.
Kijk bij "gaten in de kroonplaten en dikte van de voorvork"