Inderdaat Ferdi, ik zie je nog staan daar je stond toen naast ons, het hele blok uit elkaar allemaal onderdelen rond de minibike, en waar was Ferdi nou die zat lekker bij de kantiene naar de wedsrijden te kijken.
We dachten toen ook wat moet dat worden, maar kijk inmiddels doet hij mee om de kop positie.
Prachtig Koen maar waar blijven de foto's van Zwolle? Ik kan haast niet meer wachten misschien kun je een paar mailen naar: erik.dewit@mulitkabel.nl
Zwarte brommer met nummer 44 in de puchcup.
ja ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van zwolle...
het wordt tijd dat er een vaste fotograaf komt die het leuk vind om foto's te maken tijdens de races...
jeffrey #4 schreef:ja ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van zwolle...
het wordt tijd dat er een vaste fotograaf komt die het leuk vind om foto's te maken tijdens de races...
ciao jeffrey en tot zaterdag
Hoi jeffrey,
Ik vind het erg leuk om te fotograferen.Maar omdat ik in zwolle teveel tijd nodig had voor het sleutelen aan de motor heb ik niet zoveel foto,s kunnen maken.Ik ben geloof ik ook nog even bij je tent komen vragen voor een luchtdrukspuit.Maar als ik er in ulrum weer bij ben dan zeg ik tegen Atilla dat ie jou in eht vizier moet houden voor zover hij dat kan bijhouden
haha nee peter dat snap ik wel dat ik niet op de foto pas maar dat komt door m'n snelheid (grapje hoor)..maar bij jou is het vanwege je knapheid hahaha