vanochtend vroeg ben ik naar het Limburgse Geleen vertrokken om mee te doen aan de Funsport Challange. Het zou een indoor race worden waar iedereen aan mee kon doen.
Toen ik het programma zag, met maar liefst 6 groepen(!), dacht ik "dat beloofd wat".
We kwamen daar als eerste aan en kregen meteen een transponder om aan mijn tai chi te bevestigen.
De tijd verstreek, en ik maar wachten op de rijdersbriefing (die niet kwam). Er was een probleem, niemand kwam opdagen. Slechts een klein groepje bikers was zo lang maar aan het oefenen (waar een deel van het al snel gezien hielden).
Er werd nog een poging gedaan om met het resterende groepje enkele races te houden, ook dit ging helaas niet door.
Het was ontzettend jammer want er was wel degelijk moeite voor de race gedaan. Helaas is er naar mijn mening te weinig reclame gemaakt en te weinig info vooraf gegeven.
Het maakt ook allemaal niet uit want we hebben nog lekker kunnen trainen. Ik vond het lekker gaan, al ben ik wel een aantal keer gevallen (deels door de originele banden en deels door mij).
Mijn snelste tijd was 18.085 seconden. Vond ik zelf niet slecht
Ik zag een man met een flinke camera filmen, weet iemand waar dat voor was? Iedereen was op dat moment op de baan. Ik zou het filmpje graag willen zien.
Hier een filmpje die door een maat van me geschoten is:
http://www.megaupload.com/?d=ZC5WVMGD
Het is een quicktime-filmpje (.mov) Je moet 45 seconden wachten en dan kun je hem downloaden. Zie rechtboven in beeld.