11 kwam ik aan, zag veel minibikes bekeek de baan een beetje en zag er wel leuk uit.
Bike warm laten lopen ...15min gereden maar ik vond de koppeling niet goed dus ik naar die monteur daar die had em ff 2 slage los gezet ze staan nu op 21 mm ik rijden...ging PErFECT ! trok egt stuk sneller op en trok em ook gewoon snel door in tegenstelling tot eerst ff rijden en dan ineens ...
afijn die snellere jonges ginge rijden ik wat sleutelen en trok de bike aan ik geef gas loopt OPEENS me 8terband vast
nieuwe lagers gekocht,erin gezet bandje erop en aangetrokken...liep goed alleen toen reed ik weer een rondje en sloeg de achterband weer vast nu was de ketting schakeltje niet helemaal in orde, ga morge ff nieuwe ketting kopen heb gelukkig nog uitkunnen rijden met deze ketting.
Rond 1 uur was ik al btje aan de baan gewend en ging als een gek
Maar! daarna kwam ik na een paar rondjes weer tot stilstand, wat bleek ...me remschijf fcking naar de klote helemaal verbogen
afijn achterrem ff weg/los gehaald dat ik alsnog kon rijden dat ging verder allemaal prima.
4 rondjes met de snelle jonges meegereden op het laatst maar ik moet mijn rijtechnieken nog even bijwerken!
alleen 5 min voor het einde sloeg me wiel weer vast alleen dit x door iets anders !!
achterwiel leek helemaal in orde en kettitng eraf gehaald..ok achterwiel was het niet.
koppelingshuis opengemaakt en wat blijkt !
Dus behalve dat ik een nieuwe ketting, nieuwe lagers en een nieuwe koppelings-segment mag gaan kopen,,,....,,,heb ik me best vermaakt.
Ik ga cker terugkomen daar maar niet voordat ik in zoetermeer heb gereden
Nog mense van het forum die er waren ?(ps toon ff medelede voor mij

ff voor de duidelijkheid, het is deze koppeling(blauwe veertjes) maar het materiaal ligt er dus af, de koppeling zelf is verder in orde,,kan dit erop worden gelijmd?? of iets anders want ik heb dus egt GEEN geld voor een nieuwe koppeling ik snap er niets van maargoed, enige suggesties??