Zaltbommel Verslag GRC gp(grote pech)

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

TaiChi16
forum gebruiker

Zaltbommel Verslag GRC gp(grote pech)

Bericht door TaiChi16 »

Het is zondag ochtend en ik rijd met mijn pa van huisuits om 10 uur
11 kwam ik aan, zag veel minibikes bekeek de baan een beetje en zag er wel leuk uit.
Bike warm laten lopen ...15min gereden maar ik vond de koppeling niet goed dus ik naar die monteur daar die had em ff 2 slage los gezet ze staan nu op 21 mm ik rijden...ging PErFECT ! trok egt stuk sneller op en trok em ook gewoon snel door in tegenstelling tot eerst ff rijden en dan ineens ...
afijn die snellere jonges ginge rijden ik wat sleutelen en trok de bike aan ik geef gas loopt OPEENS me 8terband vast :? nou, kijken wat het probleem was dus die monteur kwam ook ff kijken waren me lagers gewoon KAPOT gegaan in me band kwamen allemaal stukkies uit gepleurd egt heerlijk, had donderdag namelijk nieuwe lagers erin laten zetten dus die krijgen nog wat van mij te horen..
nieuwe lagers gekocht,erin gezet bandje erop en aangetrokken...liep goed alleen toen reed ik weer een rondje en sloeg de achterband weer vast nu was de ketting schakeltje niet helemaal in orde, ga morge ff nieuwe ketting kopen heb gelukkig nog uitkunnen rijden met deze ketting.

Rond 1 uur was ik al btje aan de baan gewend en ging als een gek 8) :P
Maar! daarna kwam ik na een paar rondjes weer tot stilstand, wat bleek ...me remschijf fcking naar de klote helemaal verbogen :? snap er helemaal nix Van !!
afijn achterrem ff weg/los gehaald dat ik alsnog kon rijden dat ging verder allemaal prima.
4 rondjes met de snelle jonges meegereden op het laatst maar ik moet mijn rijtechnieken nog even bijwerken!

alleen 5 min voor het einde sloeg me wiel weer vast alleen dit x door iets anders !!

achterwiel leek helemaal in orde en kettitng eraf gehaald..ok achterwiel was het niet.
koppelingshuis opengemaakt en wat blijkt ! :shock: een net nieuwe polini koppeling (waar nog NOOIT mee was gereden) het segmentje zegmaar dat carbon(of ander materiaal) was losgeraakt en zat op een TOTAAL verkeerde plek :? zelfs tot nu kan ik niet begrijpen hoe dit gebeurd en WAAROM dit gebeurd,, en dan al helemaal bij mij!

Dus behalve dat ik een nieuwe ketting, nieuwe lagers en een nieuwe koppelings-segment mag gaan kopen,,,....,,,heb ik me best vermaakt.

Ik ga cker terugkomen daar maar niet voordat ik in zoetermeer heb gereden :wink:

Nog mense van het forum die er waren ?(ps toon ff medelede voor mij :cry: :lol: )

Afbeelding
ff voor de duidelijkheid, het is deze koppeling(blauwe veertjes) maar het materiaal ligt er dus af, de koppeling zelf is verder in orde,,kan dit erop worden gelijmd?? of iets anders want ik heb dus egt GEEN geld voor een nieuwe koppeling ik snap er niets van maargoed, enige suggesties??
Laatst gewijzigd door TaiChi16 op zo 07 mei 2006, 16:32, 2 keer totaal gewijzigd.
hanske

Bericht door hanske »

snik snik. het is niet te hopen voor je dat je dat elke keer meemaakt want dan wordt het rijden wel erg duur voor je , sterkte . groeten hanske
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

nieuwe voering

ik weet niet wat HANK vraagt voor alleen nieuwe voering.. :?
maar dat zou een optie kunnen zijn..!
Gast

Bericht door Gast »

Die koppeling was togh van hank???

22,50 per schoen volgens mijn ik had al een keer gemailt naar hem
en dit kan je niet zelf doen!
TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

nee ik heb dit plaatje gepikt van power4tuning maar ik heb wel een zelfde soort koppeling alleen van polini met BZM segmenten en die voering is eraf geflikkert op 1 of andere onverklaarbare manier :?
dus naar Hank toegaan jongens ?(opsturen)
Valeray
forum gebruiker

Bericht door Valeray »

Stuur Hank ff een pb.

Hij kan het lijmen als je voering nog wel goed is.
Als de voering niet (goed) bruikbaar meer is kan hij het opnieuw bekleden.

Gr,
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
marcodep
forum gebruiker

valaray

Bericht door marcodep »

je bent slim valaray..

hihiihihi
Sleutel
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Sleutel »

Dit euvel heb ik ook gehad :(
Direkt de koppeling aan Hank gegeven, de beste voering er op laten maken die hij heeft.
En je hebt daar nooit geen last meer van :wink:

Groet Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
jordy 15
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

Ja dat is een oplossing.
Maar aangezien dit een nieuwe polini koppeling is ? :?
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
Sleutel
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Sleutel »

jordy 15 schreef:Ja dat is een oplossing.
Maar aangezien dit een nieuwe polini koppeling is ? :?
Ja klopt, maar ik wil zelf geen originele polini voering meer hebben.
Het voerings materiaal + lijm procedure kan met geen mogelijkheid tippen, aan de HK koppelingen :wink:
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
jordy 15
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

Ja dat snap ik ook wel.
Is ook een super goede oplossing om hem naar hank te brenge..

Maar de kwaliteit van polini hoort niet zo bedroevend slecht te zijn dat de schoentjes er zomaar afvallen !! :P :P

Ps, Mijn koppeling gaat binnekort ook naar hank als ik geld heb.. :wink:
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
Richard D
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Richard D »

mijne ligt al bij Hank :D
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Mijne komt er net vandaan... :lol:
pascalvr6
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door pascalvr6 »

He hank heeft ook een koppeling van mij.
Ik rij nu met een zochi koppeling maar hij
slijt toch zeker wel harder als die van HANK.
Kortom Super. :lol: :lol:
GTA racing team
2 de plaats nederlands kampioenschap 2007 40cc open
1ste plaats, kampioen van ned50cc open 2008
1ste plaats kampioen van ned50cc open 2009
belgie's kampioen 50 cc open 2009
mijn site http://gtaracing.come2me.nl/
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

jij hebt wel SUUUUUUUUPPPPPPPEEEEER veel pech met die bike joh als ik jou was zou ik een blata b1 replica kopen van 239/260 en die bike die je nu hebt verkopen, want je gooit al je geld weg
Plaats reactie