wie word de nieuwe wereld kampioen

Hier kan je praten over minibike gerelateerde zaken
English: Talk about minibike related stuff

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

wie word de nieuwe wereld kampioen 2007?

valentino rossi
42
79%
nicky hayden
11
21%

Totaal aantal stemmen: 53

Divirion

Bericht door Divirion »

WTF..Ik ga gewoon meedoen...
Kijken wie er dan eens gaat winnen.
:P Whaha..
Nee Capirossi, rossi, mogen van mij winnen.

Hayden...TE veel geluk vorige keer..
Of eigenlijk beter gezegd...De rest had TE veel pech.
martje

Bericht door martje »

oo oo oo wat een verhalen zeg!er zijn ongeveer 50 mensen die zeggen dat rossi de beste is en er is er 1 die het beter denkt te weten wie zal er nou gelijk hebben :roll: :roll: :roll:
Hayden 4 ever!

Bericht door Hayden 4 ever! »

Beste Tim, om te beginnen zit ik echt werkelijk waar niet met 2 namen op dit forum, ik ben geen klein kind meer en ten tweede is het misschien wel een idee om eerst eens een beetje Nederlands te leren voordat je je in deze discussie mengt. Tautjes??!! wereld kampioen??!!
Probeer je spellingscontrole eens, of maak anders eerst groep 8 even af voordat je weer wat zegt.
Hayden 4 ever!

He Martje,

er zijn er 2 die het beter weten. Ik en Hayden zelf, die heeft tenslotte de beker thuis staan!
pietjuh
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door pietjuh »

ja rossi 7 8)
2e plaats NK Sen. Open 50 2011
2e Plaats NK Sen. Open 40 2010
2e plaats NK Sen. Open 40 2009
3e Plaats NK Sen. Open 40 2008

HK racekoppelingen!
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Hayden 4 ever! schreef:Beste Tim, om te beginnen zit ik echt werkelijk waar niet met 2 namen op dit forum, ik ben geen klein kind.
Hm... Appart dan je IP-adres dan wel overeenkomt met beide namen die voor hayden zijn.....

Je liegt over je accounts.... dus zal alles wat je over Hayden zegt ook wel niet helemaal de waarheid zijn....................................

:roll:
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Hayden 4 ever!

Untiej Mini Racing schreef:
Hayden 4 ever! schreef:Beste Tim, om te beginnen zit ik echt werkelijk waar niet met 2 namen op dit forum, ik ben geen klein kind.
Hm... Appart dan je IP-adres dan wel overeenkomt met beide namen die voor hayden zijn.....

Je liegt over je accounts.... dus zal alles wat je over Hayden zegt ook wel niet helemaal de waarheid zijn....................................

Ooit gehoord van een multi pc modem? Verder vind ik het vrij grof van je dat je het woord liegen in de mond durft te nemen als je dat niet hard kan maken.
vr-ruless
forum gebruiker

Bericht door vr-ruless »

sorry hoor kan het ook niet helpen dat ik dyslexies ben !!!! :evil:

tja en wat untiej al zij
als je liegt over je acount wat moet er dan wel niet met hayden trecht komen :shock:

mvg tim
Daantjuh#36
forum gebruiker

Bericht door Daantjuh#36 »

Hayden 4 ever! schreef:
Untiej Mini Racing schreef:

Ooit gehoord van een multi pc modem? Verder vind ik het vrij grof van je dat je het woord liegen in de mond durft te nemen als je dat niet hard kan maken.
wat moet hij hard maken hij is moderator :roll:
Hayden 4 ever!

Hij maakt mij toch uit voor leugenaar of niet? Ben er niet echt van gediend! Er zijn hier mensen die al link worden als de naam Rossi valt, dus leugenaar kan dan helemaal niet door de beugel, toch?
Divirion

Bericht door Divirion »

Jullie hebben ook allebei dezelfde mening.
hetzelfde Ip- Adres..allebei niet zo veel berichten.

:-k suspicious isn't it ?
Hayden 4 ever!

Er zijn wel meer wel meer mensen die mijn mening delen, ik weet dat dat moeilijk te begrijpen is voor van die kortzichtige Rossi fans, maar goed. Die andere naam is van iemand anders, dat heb ik al gezegd, maar dat wil niet zeggen dat we niet in 1 huis kunnen zitten met meerdere pc's op 1 modem.
Hayden 4 ever!

Maar goed, ik vond het ontzettend gezellig meiden, maar ikmoet er weer eens vandoor. We spreken elkaar gaande weg het seizoen nog wel even. Fijne avond verder en denk er aan, op tijd naar bed, morgen weer vroeg naar school! :lol:
Rossifumi
forum gebruiker

Bericht door Rossifumi »

Afbeelding

Wat een wereldkampioen zeg...

Maakt niet uit hoor, en slaap lekker :-$
stefano

Bericht door stefano »

Criville die zomaar weg gaat.(Gestopt omdat hij epileptie aanvallen kreeg)

Doohan??Dacht niet dat hij tegen stand kon bieden,aan rossi.Rossi gaat rustig een stapje harder.

Over max heb je wel gelijk.

Maar dat honda rossi heeft gemaakt??
Waarom reed rossi op aprillia in de 125??

Ik vind persoonlijk dat hayden gebrek aan talent/aanpassingsvermogen heeft.

Dat ontbreek bij pedrosa zekers niet,alleen de onervarenheid.(plus het feit dat hij zo klein is en niet ziet waar hij rijd omdat hij niet over de tank kan kijken
:wink: )

Ik denk dat de 1e 3-4 wedstrijden suzuki alles te vertellen heeft.

Stefan
Gesloten