Kijken wie er dan eens gaat winnen.
Nee Capirossi, rossi, mogen van mij winnen.
Hayden...TE veel geluk vorige keer..
Of eigenlijk beter gezegd...De rest had TE veel pech.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Hm... Appart dan je IP-adres dan wel overeenkomt met beide namen die voor hayden zijn.....Hayden 4 ever! schreef:Beste Tim, om te beginnen zit ik echt werkelijk waar niet met 2 namen op dit forum, ik ben geen klein kind.
Ooit gehoord van een multi pc modem? Verder vind ik het vrij grof van je dat je het woord liegen in de mond durft te nemen als je dat niet hard kan maken.Untiej Mini Racing schreef:Hm... Appart dan je IP-adres dan wel overeenkomt met beide namen die voor hayden zijn.....Hayden 4 ever! schreef:Beste Tim, om te beginnen zit ik echt werkelijk waar niet met 2 namen op dit forum, ik ben geen klein kind.
Je liegt over je accounts.... dus zal alles wat je over Hayden zegt ook wel niet helemaal de waarheid zijn....................................
wat moet hij hard maken hij is moderatorHayden 4 ever! schreef:Ooit gehoord van een multi pc modem? Verder vind ik het vrij grof van je dat je het woord liegen in de mond durft te nemen als je dat niet hard kan maken.Untiej Mini Racing schreef:Hm... Appart dan je IP-adres dan wel overeenkomt met beide namen die voor hayden zijn.....Hayden 4 ever! schreef:Beste Tim, om te beginnen zit ik echt werkelijk waar niet met 2 namen op dit forum, ik ben geen klein kind.
Je liegt over je accounts.... dus zal alles wat je over Hayden zegt ook wel niet helemaal de waarheid zijn....................................