Pfffffffff. Flink wat rijders. Ik heb heerlijk kunnen gassen vandaag. Niels en Ties van den Berg waren er ook. Wat een gevechten zeg veel aan elkaar gewaagd. Maar............... het lag eraan hoe de baan liep. normaal links om maar we deden het een keer rechts om. Met velen vonden links om beter en veiliger. Dus dan maar links om. Op deze manier kon ik Niels en Tieske voorbij.
Maar er waren 2 flinke val partijen vandaag. Eerst toen we de4 baan dus andersom reden dacht Niels dat hij vleugels kreeg. Letterlijk en figuurlijk. Hij vond het achterwerk van Hank zo mooir dat hij het van zo dicht bij ging bekijken en dat hij het presteerde om zijn bike op de kuip van zijn broer Ties te parkeren. Ja en die reed zelfs nog VOOR Niels. Dus Niels met bike en al hopla door de lucht om met een smak het asfalt te kussen. Hey Niels een tip probeer het eens bij een meid. Dat is denk ik fijner.
Maar al met al een zeer gave dag gehad.
We hadden het geluk dat we de baan (met een beetje overredingskracht) toch zo mochten maken dat we de NK baan konden uitleggen. Dit was eigenlijk niet de bedoeling maar het is toch gelukt. Ik moet zeggen pffffff wat is de baan dan gaaf zeg.
Ik kan nog wel veeeeeeeeeel meer typen maar ja het houd een keer op. Maar mooi was het zeker.
Dus op naar volgende week. Ik zie er al naar uit.
ps bij deze een speciaal dank woord aan Sissi die op haar motor naar Venray kwam en (ik denk en hoop) mooie foto's heeft gemaakt. Dus Sissi bedankt