Venray 22-4-07

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Venray 22-4-07

Bericht door Twan »

Wat een gaaf dagje zeg.
Pfffffffff. Flink wat rijders. Ik heb heerlijk kunnen gassen vandaag. Niels en Ties van den Berg waren er ook. Wat een gevechten zeg veel aan elkaar gewaagd. Maar............... het lag eraan hoe de baan liep. normaal links om maar we deden het een keer rechts om. Met velen vonden links om beter en veiliger. Dus dan maar links om. Op deze manier kon ik Niels en Tieske voorbij. :lol: :lol: Maar vergeet onze Hank niet. Hij was er ook met de kids. Jaja het is gebeurd. Onze Hank hield me niet bij vandaag. Ach wat een fijn gevoel is dat en dat met mijn welgevormd lichaam :wink: :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:
Maar er waren 2 flinke val partijen vandaag. Eerst toen we de4 baan dus andersom reden dacht Niels dat hij vleugels kreeg. Letterlijk en figuurlijk. Hij vond het achterwerk van Hank zo mooir dat hij het van zo dicht bij ging bekijken en dat hij het presteerde om zijn bike op de kuip van zijn broer Ties te parkeren. Ja en die reed zelfs nog VOOR Niels. Dus Niels met bike en al hopla door de lucht om met een smak het asfalt te kussen. Hey Niels een tip probeer het eens bij een meid. Dat is denk ik fijner. :lol: :lol:
Maar al met al een zeer gave dag gehad.

We hadden het geluk dat we de baan (met een beetje overredingskracht) toch zo mochten maken dat we de NK baan konden uitleggen. Dit was eigenlijk niet de bedoeling maar het is toch gelukt. Ik moet zeggen pffffff wat is de baan dan gaaf zeg.
Ik kan nog wel veeeeeeeeeel meer typen maar ja het houd een keer op. Maar mooi was het zeker.
Dus op naar volgende week. Ik zie er al naar uit.

ps bij deze een speciaal dank woord aan Sissi die op haar motor naar Venray kwam en (ik denk en hoop) mooie foto's heeft gemaakt. Dus Sissi bedankt =D>
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
*HANK*
forum gebruiker

Bericht door *HANK* »

Hallo

Zo ook weer thuis van een daagje knallen op Venray, ik moet zeggen wat een gave snelle baan.
We waren al vroeg aanwezig want er moest nog het een en ander gesleuteld worden, namelijk alles stond nog op de setup van zwolle.
Maar na een uurtje was alles klaar en konden we de baan op.
Eerst nog wat aftasten natuurlijk maar de 2e head kon het gas er echt op.
De 2e head evn lekker achter antony roos kunnen knallen hij met een scooter blok en ik met mijn nieuwe bike met 13 pk kon ik hem goed bijhouden en was daar dan ook best wel blij mee.
Na de 2e head mijn bike maar in de bus gezet want de nieuwe achterbrug vertoonde een schuurtje en om geen onnodig risico te nemen ben ik maar verder gegaan op de oude waterkoeler, en ook dat ging zeer hard.
Ja Twan ik moet togeven 1-0 voor jou maar ja jij rijd daar al wat meer dus ik denk dat het zo 1-3 is :lol: :lol: :lol: dus geniet er nog even van.
Ook Patricia had al snel door dat het gas er flink op kon en deet dat dan ook, Marjolein had er wat meer moeite mee maar heeft lekker kunnen rijden.

Dus al met al een heerlijk daagje knallen in Venray, wat mijn betreft tot een volgende keer.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

*HANK* schreef:Ja Twan ik moet togeven 1-0 voor jou maar ja jij rijd daar al wat meer dus ik denk dat het zo 1-3 is :lol: :lol: :lol: dus geniet er nog even van.
:cry: :cry: Nou Hank ik ben nu al triest aan het worden. Maar eerlijk is eerlijk. Ik denk als je de baan kent zal ik het zeker moeilijker krijgen. Maar ik ga mijn best doen om het zeker geen 1-3 te laten worden. Liever 4-3 :wink:

Maar inderdaad die meiden van jou gingen zeker niet slecht rond. Ook gaaf om te zien trouwens.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
minibike team gelderland
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door minibike team gelderland »

het was me een dagje wel wat een weer en dan heb ik het nog niet over het rijden gehad dat ging ook weer zeer hard maar toch lekker gereden en ook weer strijd gehad van mijn team leden waarbij er eentje ondruit ging maar stond weer op gelukkig nu maar wachten op de foto's die sissy gemaakt heeft
Johan911 rep.
forum gebruiker

Bericht door Johan911 rep. »

Onze 1e keer Venray. Na de eerste heat vond ik de baan niet echt spectaculair, maar later begon ik de baan toch leuk te vinden. Maar toen we die ene keer rechtsom gingen rijden, vond ik dat een stuk leuker. Maar heb toch wel genoten vandaag.
Bij me vader braken er 2 voortandwielen. Hoe die dat voor elkaar krijgt.. weet ik niet. Tot de volgende keer

Gr, johan
GRC RR
www.johanracing.webs.com
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

ik ook ... helemaal met alles eens... Alleen de foto's afwachten. wel een mooi beroep fotograaf .. lekker liggen in het gras.
\verder leuk gereden met iedereen en ik zie jullie allemaal snel weer
Huubke

Bericht door Huubke »

Vandaag was zeker mooi dagje alleen jammer dat me ketting twee keer brak :(
Voor de rest heb ik wel lekker kunnen rijden. Een Heat had ik me Chineesje ingerolen voor de DM van Victor aka ''De Hakker'' Sow :shock: Dat gaat hard.
De laatste Heat heb ik al niet meer meegereden omdat toen voor de tweede keer mijn ketting brak toen heb ik maar een filmpje gemaakt van jullie, maar moet nog even kijken hoe ik die erop krijg

Groetjes Rick :D
rubbol

Bericht door rubbol »

ssjonge ik heb genoten vandaag,mn derde run op een minibike.mn nieuwe uitlaat kunnen testen.

veel pijn in mn enkels gehad maar al met al een top dag,

twan en hank bedankt voor de tips die ik eb gekregen t was weer een leerzame dag,wel ff hopen dat ik niet op de foto sta :oops:

groeten martin
ron_
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door ron_ »

Hey,,
Het was zeker een leuke dag.
Heb lekker kunnen rijden.
Waren best wel veel rijders.
Het was een TOP dag.
Gr Ron
Sleutel
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Sleutel »

Ja dit was voor mij ook een fijne dag :D
Kon hier toch wel heel wat beter rond komen dan in Zwolle, wat een rot baan vind ik dat :|

Lekker kunnen strijden met verschillende rijders.
Echt een geweldig mooie baan voor het NMC.

Groet Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
dragonfly
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

:? :? ik heb wat gemist lees ik volgende keer ben ik er bij
:lol:
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Daantjuh#36
forum gebruiker

Bericht door Daantjuh#36 »

Super dag was het :D
Ik vond alleen die haakse bocht wat minder
blijft die ook in het nmc?
mvg
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Jazeker. Dat is juist stuurmans kunst :wink:
Daantjuh#36
forum gebruiker

Bericht door Daantjuh#36 »

Twan schreef:Jazeker. Dat is juist stuurmans kunst :wink:
de bocht ging wel maar ik vond hem zo smal en glad

mvg
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
Polini-Michael
forum gebruiker

Bericht door Polini-Michael »

Twan schreef:Jazeker. Dat is juist stuurmans kunst :wink: