Wedstrijd PKE 17-02-2008

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Daniello

Wedstrijd PKE 17-02-2008

Bericht door Daniello »

Het was me weer een dagje vandaag! Weer veel snelle mannen in Echt, veel mooie gevechten en ook veel valpartijen :wink:

Mocht niet met de beginners meerijden vandaag en heb bij de 1ste groep gevorderden meegedaan. Mooie 4de plaats (35.39 snelste ronde) kunnen pakken (mede denkk omdat er een paar waren uitgevallen :-k ).

Reneke (-Rene-) brak 's ochtends bij het vrij rijden zijn 6er tandwiel, de helft zat nog in de koppelingkom. Gelukkig hebben we het er na veel gefreutel uit kunnen krijgen en is hij op een mooie 3de plaats geeindigd bij de beginners (gefeliciteerd jongen =D>).

Het was gezellig!!!

Volgende x zeker weer van de partij \:D/

Gr

Daan
dragonfly
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

idd een mooi dagje veel vlieg werk gezien, ook veel L*L werk van onze spreekstal meester twan,en een mooie 5de plaats voor mij achter daniello voor mijn dochter een mooie 7 plaats bij de beginners ze had een mooi gevecht was leuk om te zien.
tja de KLAPPPPPPPPPPEEEERRRRRRR van de week die prijs gaat na coentje hij presteerde het voor een heel stuk baan vliegend over te slaan zo dat hij weer op zijn bike sprong en zijn weg vervolgde mooi en geen tijd verloor er mee en geen plaats netjes gedaan kerel
ook bij de hele snele mannen ging het ruig aan toe jammer van je klapper in de eerste bocht joey en van de schade je vast en zeker goed geeindigd volgende keer beter.

en nu op na de volgende race in echt
rob en de rest mooi werk weer geleverd
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
rick*40*blata
forum gebruiker
Contacteer:

Re: Wedstrijd PKE 17-02-2008

Bericht door rick*40*blata »

ja ik was er één van die uit viel, ik lag 1st en toen kwam ik tegen de leuning(van de brug) aan.
En toen vloog de motor een paar meter , voor de rest een leuke dag :wink:

grtz rick*40
Honda rs 125
myron
forum gebruiker

Bericht door myron »

tje was wel een leuke dag heb niet gereden maar heb wel met joey en desley een beetje gepraat foto's waren niet echt gelukt dat was wel jammer en het filmen ook niet echt maar voor de rest het was een leuke dag :wink:
steef1
forum gebruiker

Bericht door steef1 »

Ja een zeer geslaagde dag.

Erg lekker gereden het pak dat ik aan had zat veel beter als dat ik eerst had. De bike liep ook goed.

De kwalifacatie ging erg goed maar in de wedstrijd wat minder. een tijdje 4de plek gehad maar toen gevallen en uiteindelijk nog als 6e geeindigt.
Het was een zeer geslaagde dag.

Tevens waren er ook veel leuke gevechten te zien en werd er HARD door gereden. Wel erg jammer voor Joey dat hij ten val kwam en niet meer door kon.

Blata's hebben zich vandaag wel bewezen :lol: .

Nog even een aplaus voor de mensen die dit mogelijk hebben gemaakt het was zeer goed geregelt.
Laatst gewijzigd door steef1 op ma 18 feb 2008, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
YZ250F
-René-
forum gebruiker

Bericht door -René- »

ben 3e geworden, bij de 2e groep van de beginners, was wel blij met mijn prestatie, vooral omdat de kwalificatie de eerste keer de dag was dat ik kon rijden, omdat mijn tandwiel gebroken was bij de eerste ronde van de training

dus ik zit lekker te staren naar mijn beker!! :shock:

volgende keer rij ik met de gevorderde mee... en kijken hoe dat me af gaat!!
I don't drive fast, I fly low....
Blata Elite 14 WRS

[img]http://img88.imageshack.us/img88/2870/8114368234783819275afaxu1.gif[/img]
dragonfly
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

rene niet teveel staren he krijg je las ogen van maar tis je wel gegund hoor veel plezier ermee =D>
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Hawk
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Ja eerst wat ik maar eens gedaan heb is HANK een mailtje sturen voor mijn koppeling opnieuw te laten schoenen haha :lol:

Ehm ja verder; was koud geweest vannacht dusja de baan was zowat bevroren. Grip was de eerste paar rondes en zelfs heat ver te zoeken. Nou toen kwam de kwalificatie, reed best lekker en had 1 rondje gereden: KNAL! ketting door midden :lol:
Achja ff snel schakeltje erin zetten klaar maar toen was de kwalificatie helaas alweer voorbij.
Wedstrijd: werd in de langzamere gevorderen groep geplaatst en reed best lekker. Opeens viel wel een persoon recht voor me waardoor ik niks anders kon dan hard remmen en op hem vallen, helaas best wat kap schade hierdoor maja.
In totaal duurde de wedstrijd voor mij 5 rondes totdat mijn Zochi Carbon schoentje er geen zin meer in had en zich maar los liet. Helaas kon ik dus niet finischen maar toch niet laatste geworden :lol:

Verder was het inderdaad een zeer gezellige dag en er waren veel vechtpartijen en de bijbehorende val en zelfs vliegpartijen.
En Koen probeerde gewoon een stukje van de baan af te korten :lol:
Nee gelukkig had vandaag niemand enige lichamelijke schade....

Rob, Twan en de rest: weer goed geregeld vandaag ! Misschien is het wel een grappig idee om verwarming onder het asfalt in te bouwen :lol:

Foto's van me broertje komen er ook a.s.a.p. aan !

Mvg, Daniel
lorenzo#42
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door lorenzo#42 »

Het was een leuke dagje in pke :lol: ,
bij trainen was ik bij de brug gevlogen en mijn bike wou niet meer starten :?
en menno zij doe de shock eens op en ik deed dat en op een starten die maar ik heb er voor dat ook al gedaan en ging nie ach ja boeie bike starten gelukkig :lol: kwalificatie ging best goed
en bij de race wou mijn bike weer niet starten :? en ik aan de trekstarter aan het trekken heldentijd en op eens touw over ik neeee :shock: maar de bike stond gelukkig aan :lol: had ik nog ff geluk :lol: 8) en de race ging best goed bike is heel allen trekstarter :lol:
ik ben heel blij met mijn 6de plaats 8)
nu groote schoon maak van de carb denk dat er vuil in zit of zo
groetjes power-tuning
Klik op afbeelding hier onder !
[url=http://www.lorenzo42.tk][img]http://img502.imageshack.us/img502/1796/kopie2vanvoorbeeldzc4.png[/img][/url]
Sharkbite
forum gebruiker

Bericht door Sharkbite »

Bij de kwalificatie eerder een teleurstellende tijd gereden, vorige keer 33.6 nu 34.08 en stond daarbij op de 13plek bij de eerste groep.
Het doel was deze keer de wedstrijd uit te rijden en is meer dan geslaagd te noemen, heb een tijd van 33.17 kunnen rijden :D

Gr.
[url]http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268[/url]
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268][img]http://img267.imageshack.us/img267/862/onderschriftzs0.jpg[/img][/url]
-René-
forum gebruiker

Bericht door -René- »

vond de baan ook erg koud en duurde vrij lang voordat mijn bandjes warm waren, maar goed kan ook aan mij banden gelegen hebben, heb voor en achter T40 dus dat duurt sowieso wat langer... Maar ik heb een super dag gehad!!!
I don't drive fast, I fly low....
Blata Elite 14 WRS

[img]http://img88.imageshack.us/img88/2870/8114368234783819275afaxu1.gif[/img]
emchen

Bericht door emchen »

desleyminibikeracing
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door desleyminibikeracing »

heey,,
hetging egt lekker met rijden de eerste 2 hiads
maar de race was egt zwaar naar de klote ik d8 dat het
nog een training was en ging rustig mijn koppeling nog
afstellen :roll: maar ik ben tog nog 8ste geworden 8)
[img]http://i32.tinypic.com/izpyrm.jpg[/img]
me site www.desleyminibikeracing.nl
desley nusselein#67
seniooren standaard
blata wrs
GRC Moto
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

desleyminibikeracing schreef:heey,,
hetging egt lekker met rijden de eerste 2 hiads
maar de race was egt zwaar naar de klote ik d8 dat het
nog een training was en ging rustig mijn koppeling nog
afstellen :roll: maar ik ben tog nog 8ste geworden 8)
Wow hoe slim kan je zijn :shock: :lol: :wink: XD

Ciao,ciao
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Andreas
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Andreas »

je zie toch dat het wedstrijd was met die vlaggen enzo :P hahaha !
Plaats reactie