Ja eerst wat ik maar eens gedaan heb is HANK een mailtje sturen voor mijn koppeling opnieuw te laten schoenen haha
Ehm ja verder; was koud geweest vannacht dusja de baan was zowat bevroren. Grip was de eerste paar rondes en zelfs heat ver te zoeken. Nou toen kwam de kwalificatie, reed best lekker en had 1 rondje gereden: KNAL! ketting door midden
Achja ff snel schakeltje erin zetten klaar maar toen was de kwalificatie helaas alweer voorbij.
Wedstrijd: werd in de langzamere gevorderen groep geplaatst en reed best lekker. Opeens viel wel een persoon recht voor me waardoor ik niks anders kon dan hard remmen en op hem vallen, helaas best wat kap schade hierdoor maja.
In totaal duurde de wedstrijd voor mij 5 rondes totdat mijn Zochi Carbon schoentje er geen zin meer in had en zich maar los liet. Helaas kon ik dus niet finischen maar toch niet laatste geworden
Verder was het inderdaad een zeer gezellige dag en er waren veel vechtpartijen en de bijbehorende val en zelfs vliegpartijen.
En Koen probeerde gewoon een stukje van de baan af te korten
Nee gelukkig had vandaag niemand enige lichamelijke schade....
Rob, Twan en de rest: weer goed geregeld vandaag ! Misschien is het wel een grappig idee om verwarming onder het asfalt in te bouwen
Foto's van me broertje komen er ook a.s.a.p. aan !
Mvg, Daniel