80cc (74cc) zijn niet allemaal laagtoerig, een MK is de enigste die laagtoerig is, dan heb je nog een Gilardoni met en zonder membraan, die zijn allebij hoogtoerig daar werkt een Yasuni R zeer lekker op. (spreek uit ervaring)
dan heb je nog een Airsal en een Zeta 74cc, deze 2 worden niet meer gemaakt maar zijn ook gewoon hoogtoerig, dus daar ook een hoogtoerige uitlaat voor zoeken.
als je de MK zou hebben zou je bv met een Proma cc kunnen knalle, maar denk dat je een Gilardoni of een Airsal zonder membraan eb, probeer daar een scooter pijp op.
Carlos Keutel schreef:80 cc is juist laagtoerig, Doh! Ik denk dat een proma een te smalle bocht heeft. Mischien een terugloop? Die zijn voor een 80 cc denk ik best goed.
waar baseer je dat op??
Dat baseer ik op bloemkool Mijn bloemkool, en daar zit wat ervaring in
derbi master schreef:Dus wijnig ervaring der over , maar kan je mischien een foto van de cil maken?, binnen en buiten... en staat der ook geen naam tussen de koelribben?
dan kunnen we mischien zien wat voor Cil het is.
Hey bedankt allenmaal voor de reacties tot zover ik er wat aan heb
Ik maak vandaag wel even een foto , dus hou het maar in de gaten als je wilt .
Mvg
Lars
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
derbi master schreef:Hume.... het lijkt mij wel een Eurokit 75cc.... of toch een Zeta 75cc.
want zo te zien ist zuiger gestuurde cil....
Ik weet het niet ? het zal best ik heb nu een dunnen pijp naar achter en dan een stuk expansie met een demper eraan vast ik heb hem nog niet laten lopen maar hopelijk gaat het goed , later misschien een proma ?
Ik had de cilinder van een puch en er zat een leovince uitlaat onder en hij liep wel lekker .
de cilinder heeft een kleine uitlaat poort en een kleine inlaat vergeleken met de cilinderinhoud echt het is niks een inlaat met een breete van ongeveer 1 cm en diepte van 0.5 en daarin tegen heeft het een grote spoelpoort ( 4 maal vanaf de inlaat ) LIJP !!!!
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]